If you leave, I'll loose a part of me.

Jag kan inte sätta ord på varför jag är så tacksam.. Jag bara är det. Tacksam för allt du gjort och för allt du lärt mig. Jag finner inga ord som kan beskriva den tacksamhet jag känner, den värme jag känner och framförallt den glädje jag känner varje gång jag tänker på allt vi gjort och på allt vi gått igenom.

Förlåt för varje gång jag varit så oherhört envis och bara skitit i allting.
Och förlåt för att jag inte alltid är medvetande även fast jag står precis bredvid dig.
Förlåt för att jag ibland sårar dig och inte ser hur mycket du verkligen gör för mig.
Förlåt att jag inte ställer upp lika mycket på dig som du gör på mig.

Tack för att du finns där , även fast jag tjatar hål i huvudet på dig.
Tack för att du är du, och för att du stannar kvar även fast alla andra försvinner.
Det är helt otroligt att du fortfarande står vid min sida och bryr dig och jag är så obeskrivligt tacksam att du har det tålamodet att stanna kvar. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har svort och lovar dig att jag verkligen ska kämpa med allting, och få saker bättre men gång på gång svikit dig, det är en lögn. Jag vill bara inte att du ska vara orolig att mitt liv ska gå utför och det sista jag vill är att se dig sårad. Ändå kan jag stå där och gång på gång säga saker ,lova saker och göra saker som påverkar dig negativt.
Men jag lovar dig sunshine, jag ska kämpa, som aldrig förr. Jag ska verkligen försöka.
Jag kommer såra  dig gång på gång innan jag kommer tillbaka, så snälla bara stå där och hjälp mig när jag ber dig.
För du kommer få det minst lika jobbigt som jag. Och jag bara hoppas på att du orkar hålla ut.

Jag skulle ge dig allt på denna jord om jag bara kunde, och jag lovar att finnas där för dig när det kommer dagar då du har det som svårast och visa lika mycket kärlek som du har gjort till mig.
Du är guld värd och jag skulle aldrig ha kommit så långt som jag har utan dig. Så tack, tack för allt!
Tack för att du står där, när alla andra har gett upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0