Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it, cause nobody else will

Det kommer alltid vara stunder när folk hatar vad du gör.
När folk hatar den du är. Våra fingeravtryck försvinner inte från de liv vi har berört.
Det är sant, för alla. Det kommer alltid finnas någon som inte gillar dig för den du är
den personen kommer alltid ha någonting krav av dig. Ingen annan kommer någonsin
kunna välja år mig, eller åt dig. Det är våra egna liv vi lever och oavsett hur mycket en
person skulle vilja ändra på det så går det inte. Man måste leva sina egna liv efter sina egna
regler och man behöver inte alltid vara stark. Det är okej att falla ibland.
The sky isn't always blue, the sun doesn't always shine, it's okay to fall apart sometimes.
Jag är så himla rädd, för allting. 7 dagar, vad som helst kan hända. Och jag kan inte ändra på
någonting. Men även om jag skulle kunna det så skulle jag aldrig göra det. Allt som händer
har en anledning. Jag lever på det och har alltid gjort. Oavsett hur mycket mitt liv skulle falla
isär så skulle jag aldrig ändra på någonting med det. It's meant to be.
Jag känner mig ensam och liten ibland det gör jag och jag önskar ibland att inget hade hänt.
Men i en värld så full av liv , så är man bara så ensam som man väljer att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0