Did you know? The wedding ring goes on the ring finger, because It's the only finger with a vein that connects to the heart.

Jag var i skolan idag, första hela dagen på säkert 4 månader. 
Det var skönt.. Men jag är fortfarande efter i alla ämnen och det tynger ner mig.

Men det blir bättre right? Sakta men säkert så blir livet bättre, sakta men säkert.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Valet har alltid varit enkelt,

jag stannar i den värld där jag vet att jag inte kommer bli ensam.


Kommentarer
Postat av: Vän

Du fixar detta, Hanna! Som den underbara toppentjej du är!! Stor Kram till dej!!

2012-04-02 @ 00:25:56
Postat av: Hanna

Sv: Jag gör nog det, förr eller senare. Livet blir bättre! Kram

2012-04-02 @ 01:05:09
URL: http://hannasvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0