Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ



Jag vet inte vad jag vill längre.
Du är stark nu..
Starkare än vad du någonsin har varit.
Du har ett stadigt grepp som du bara drar åt mer och mer för varje dag som går.
Är du glad? Glad för att du nästan är vid mållinjen? Glad för att du är starkare?
Det förstår jag..
Det hade jag också varit om det var jag som var starkare
och bara några meter ifrån mållinjen.
Men det är inte jag... Jag är så långt ifrån mål som man kan komma.
Och just nu är jag allt annat än stark.
Jag är svag, så otroligt svag.
Jag är så nära på att ge upp... Jag har varit så nära på att ge upp i en vecka nu.
Men jag gör inte det. Jag släpper inte taget helt.
Jag håller mig ett huvud ovanför ytan.
Medans du håller hela min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0