jag försöker men jag förlorar varje gång.

"Hon har så mycket styrka och så mycket mod.
När alla andra la sig så var det hon som upprätt stod.
Trots att hon känner sig livlös och svag,
så går hon upp och möter svårigheterna som kommer dag efter dag.
Och trots att allt och hon kan se är fult och fel,
och trots att hon gått igenom en hel del.
Så står hon upp för ingen kamp är för svår för henne att vinna.
Än har hon inte gett upp kampen för frihet och göra sig av med denna hinna,
som håller henne borta från resten av hennes värld och trots att hon är utmattad och tärd,
så har ännu ingenting kunnat krossa den glöd.
Och så länge hon har sina soldater och bärs upp av deras stöd,
så kan hon inget annat än vinna sitt krig och nå sina naiva drömmar
och leva ett liv där hon har makt över tankar och håller i dess tömmar.
Den flickan är jag och jag är allt annat än svag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0