You were born an original. Don't die as a copy.

Försöker att inte tänka så mycket på det.Försöker att släppa dig helt.
Skriver aldrig med dig mer, för att du ska få tänka på annat, på andra.
Men du skriver, alltid dom där små sakerna som gör att jag minns allt såväl.
Jag minns varenda detalj, allt som hände den helgen.Då allt förändrades.
Vet inte om det var bra.Men jag antar det.Jag fick reda på sanningen.
Du bad mig så mycket, gråtandes på knä med blodiga armar. Jag försöker
verkligen glömma det.Glömma hur du skärde dig framför ögonen på mig.
Men det går inte, jag har ångest på kvällarna, somnar inte på nätterna.
Har alltid en bild av dig i huvudet, du tar för mycket plats.Jag kan inte andas längre.
Och snälla du är allt jag behöver just nu.Så gör ett val, låt mig gå vidare och skriv inte
så att du river upp gamla sår, eller så försöker vi igen.
Välj, det är ditt liv och ditt val. Så välj nu, för jag orkar inte vänta längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0