I must be born under a lucky star,To have a friend,As nice as you are

Jag har världens finaste och underbarste vän.
En vän som alltid, alltid ställer upp.En vän som aldrig skulle svika mig även om jag skulle
fucka allt jag har så skulle hon ändå stå vid min sida och säga "hanna nu ställde du verkligen till det"
och sen asgarva för att vi är så förbannat töntiga.Så många gånger jag gör bort mig,så många
gånger vi har asgarvat åt sånt som ingen någonsin skulle kunna förstå sig på.
Ibland undrar jag hur jag har kunnat klara mig utan dig, du är min bästa vän.Min bästis.
Du är min bästa vän och så kommer det förbli, för ingen har så kul som vi.
Och kan du lova mig en sak.. att hur idiotiska saker jag än skulle göra.. stanna kvar då.
Hur lite jag än visar att jag älskar dig och hur puckad och pinsam jag än kan vara ibland.
Lova att du stannar då, som du alltid har gjort.För du är den bästa vännen jag har.
Och jag älskar dig mer än någon annan.
Jag suger verkligen på att tala om för dig hur mycket du faktiskt betyder för mig.
Och att säga att jag älskar dig räcker inte, för du är min själsfrände.
Vi hör liksom ihop, och jag hoppas att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig.
Vi är en♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0