It's my life, so don't get mad at me for the decisions I make.

Det finns inget värre än när ens bästa vän, syster, blir arg på en för att man gör fel val.
Har ni någon gång gjort det? gjort något som ni vet att ni skulle klara er så himla bra
utan men ändå så måste ni göra det.Jag behöver min bästa vän.. så snälla lämna mig inte.


Lånade Dandy och egoboost idag, har velat läsa dom så himla länge så det var väl dax nu.
Har läst halva dandy och nu var det väl dax att verkligen läsa klart den.Kalla mig töntig som
går till biblan för att låna en bok som jag kan läsa.. men jag blir lugn av det, det är harmoniskt.
Förövrigt har jag tillbringat hela dagen med malin,ronja och adam.
Hoppas ni har det bra så syns vi imorgon!
Puss!
Asnice bild.. nej men ärligt man kan inte alltid va på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0